👈🏻 مرکز تماس اکسل - ۰۲۱۲۸۴۲۳۰۷۲ (10الی5عصر)👉🏻

سریال هایی که در سال 2022 از نتفلیکس منتشر خواهند شد !

Thursday، ۲۹ Mehr ۱۴۰۰

در سپتامبر ۲۰۲۱، نتفلیکس اخباری در رابطه با پخش فیلم و سریال های خود در سال ۲۰۲۲ منتشر و مثل همیشه طرفداران خود را سورپرایز کرد. البته لازم به ذکر هست که برخی از این برنامه ها قرار بود در سال ۲۰۲۱ پخش شود اما بخاطر کرونا به تعویق افتادند. نتفلیکس همزمان با پخش این اخبار اعلام کرد که سال ۲۰۲۲ قطعا یکی از باشکوه ترین سال های این پلتفرم خواهد بود و کلی برنامه جالب و سرگرم کننده برای سال آینده خواهند داشت.

اول از همه بریم سراغ برنامه هایی که در باقیمانده سال ۲۰۲۱ پخش خواهند شد. یعنی فصل جدید The Witcher ،You ،Cowboy Bebop ،Locke And Key ،Money Heist و یه سری برنامه هیجان انگیز دیگر. اما در این مطلب، تمرکز ما روی برنامه های سال آینده یعنی ۲۰۲۲ می باشد.

مطمئنا خیلی از طرفداران فیلم و سریال، منتظر دیدن ادامه سریال های اورجینال نتفلیکس مثل Stranger Things ،The Crown و .... هستند اما باید بدانید نتفلیکس هیچوقت طرفداران خود را ناامید نکرده است.

قبل اینکه بریم سراغ معرفی برنامه ها، باید بگم میتونید خرید اکانت نتفلیکس از سایت اکسل رو تجربه کنید.

1. فصل 4 سریال Ozark

این سریال یکی از آن برنامه هایی بود که پخشش به دلیل کرونا به تعویق افتاد، ولی نتفلیکس بطور رسمی اعلام کرد که فصل ۴ این سریال در سال ۲۰۲۲ ریلیز خواهد شد . ( مدتی شایعه شده بود که قرار است نصف فصل ۴ در سال ۲۰۲۱ و نصف دیگر در ۲۰۲۲ پخش شود اما خب با توجه به بیانیه نتفلیکس این موضوع کلا کنسل است )

همانطور که خودتان هم با خبر هستید، Ozark همیشه در جوایز Emmy خوب عمل کرده و توانسته رای دهندگان بسیاری را به سمت خود جذب کند، در هر صورت انتظار میرود که قبل از ماه می در سال ۲۰۲۲ نیم فصل اول فصل ۴ و نیم فصل دوم را در تابستان یا اوایل پاییز مشاهده کنیم. (البته لازم به ذکر است که ساخت این فصل از سریال از سال ۲۰۲۰ شروع شد ولی بخاطر شرایط کرونا با موانع زیادی برخورد کرد).

بدین ترتیب در سال پیش رو ، منتظر فصل 4 سریال بی نظیر Ozark باشید.

۲. فصل 4 سریال Stranger Things

قطعا با این سریال پرمخاطب آشنا هستید و میدانید که طرفداران بسیار زیادی به خصوص بین نوجوانان دارد. نتفلیکس در فستیوال TUDUM ( فستیوالی فرهنگی با موضوعات مختلف که معمولا نتفلیکس، اخبار و تیزر های فیلم و سریال های خود را در آن به نمایش میگذارد) در آگوست ۲۰۲۱ خبری را مبنی بر انتشار فصل ۴ این سریال در سال ۲۰۲۲ به همراه تیزری از آن منتشر کرد.

نکته بسیار مهم این است که نتفلیکس هیچ تاریخ دقیقی را اعلام نکرده و فقط گفته در سال ۲۰۲۲ فصل ۴ منتشر خواهد شد. ولی یک سری شایعات در رابطه با ریلیز شدن این فصل در فوریه ۲۰۲۲ وجود دارد ( لازم به ذکر است ساخت این فصل از سریال در سپتامبر ۲۰۲۱ آغاز شد).

بدین ترتیب در سال ۲۰۲۲ ، منتظر فصل ۴ سریال Stranger Things باشید.

۳. فصل 4 سریال Virgin River

این سریال شاید در ایران آنقدر طرفدار نداشته باشد ولی یکی از محبوب ترین سریال های نتفلیکس به شمار می آید و فصل ۳ آن ، جزو پربیننده ترین برنامه های نتفلیکس بوده است. نتفلکیس در سپتامبر ۲۰۲۱ اعلام کرد که این سریال برای فصل ۴ و ۵ تمدید شده است. همچنین فصل ۴ آن در پاییز ۲۰۲۲ ریلیز خواهد شد و اگر روند تولید سریال درست پیش برود فصل ۵ آن هم در اواخر سال ۲۰۲۲ منتشر می شود و این یعنی دو فصل در یک سال!

بدین ترتیب منتظر فصل ۴ و حتی فصل ۵ سریال Virgin River در سال ۲۰۲۲ باشید.

۴. فصل ۳ سریال Outer Banks

تاریخ دقیق انتشار فصل ۳ این سریال تا الان بطور رسمی منتشر نشده است ولی انتظار می رود در اواسط سال ۲۰۲۲ فصل ۳ این سریال ریلیز شود. سریال Outer Banks یکی از محبوب ترین سریال ها در بخش سریال های تینیجری هست ‌و طرفداران خاص خود را دارد (فصل های اول و دوم این سریال در ۲۰۲۰ و ۲۰۲۱ ریلیز شدند).

یکی از شایعات منتشر شده این است که فصل ۳ این سریال در تابستان ۲۰۲۲ منتشر می شود و دلیل آن هم این است که در این فصل نوجوانان به مدرسه نمی روند و وقت خالی دارند تا سریال مورد علاقه خود را تماشا کنند (۹۰ درصد طرفداران این سریال نوجوانان می باشند).

بدین ترتیب باید منتظر فصل ۳ سریال Outer Banks در سال ۲۰۲۲ باشیم.

۵. فصل ۳ سریال Dead To Me

این سریال که به نوعی طنز تلخ محسوب می شود یکی از تولیدات اورجینال نتفلکیس می باشد که نامزد Emmy هم شده بود. سریال Dead To Me برای فصل ۳ و ۴ تمدید شده است و انتظار می رود که شاهد فصل ۳ آن در سال ۲۰۲۲ باشیم.

۶. فصل ۲ سریال Sweet Magnolias

فصل اول این سریال در می سال ۲۰۲۰ ریلیز شد و خیلی سریع به یکی از ۱۰ سریال پربیننده نتفلیکس تبدیل شد. طبق اخباری که توسط نتفلیکس منتشر شده است، فصل ۲ این سریال درحال ساخت می باشد و انتظار می رود در اواخر سال ۲۰۲۲ ریلیز شود و همچنین قرار است شخصیت های جدید و جالب تری به داستان اضافه شوند.

بدین ترتیب منتظر فصل ۲ سریال Sweet Magnolias در سال ۲۰۲۲ باشید.

۷. فصل ۵ سریال The Crown

نتفلیکس در TUDUM (بالاتر راجب این فستیوال توضیح داده شد) اعلام کرد که فصل ۵ یکی از پرطرفدار ترین سریال های دنیا یعنی The Crown، در نوامبر ۲۰۲۲ ریلیز خواهد شد و انتظار می رود که این سریال ، به یکی از محبوب ترین برنامه های نتفلیکس در سال ۲۰۲۲ تبدیل شود. این سریال از ازدواج ملکه الیزابت در سال ۱۹۴۷ شروع شد و روند داستان رو به بهترین شکل ممکن تا سال ۱۹۹۰ ادامه داد، اکنون باید دید که در فصل 5 چه چیزی برای ارائه دارند.

بدین ترتیب منتظر فصل ۵ سریال بسیار زیبای The Crown در سال ۲۰۲۲ باشید.

۸. فصل ۲ سریال Bridgerton

فصل یک این سریال در کریسمس سال ۲۰۲۰ ریلیز و بلافاصله بعد از پخش، برای فصل دوم نیز تمدید شد. این سریال بر اساس رمانی به نوشته Julia Quinn (نویسنده درام های تاریخی که ۵۱ سال سن دارد و نوشته های او تاکنون به ۲۹ زبان مختلف ترجمه شده است) می باشد.

همچنین این سریال برای فصل های ۳ و ۴ نیز تمدید شده ولی تاریخ دقیقی از انتشار آن ها اعلام نشده است.

بدین ترتیب منتظر فصل ۲ سریال Bridgerton در سال ۲۰۲۲ باشید.

۹. فصل ۲ سریال Russian Doll

فصل یک این سریال در فوریه سال ۲۰۱۹ ریلیز و به دلایل مختلف ساخت آن متوقف شد ولی نتفلیکس در TUDUM اعلام کرد که فصل ۲ این سریال را در سال پیش رو منتشر خواهد کرد. همچنین این سریال در سال ۲۰۱۹ عملکرد نسبتا خوبی در جوایز Emmy داشت و توانست در چند بخش نامزد جایزه شود.

بدین ترتیب منتظر فصل ۲ سریال Russian Doll در سال ۲۰۲۲ باشید.

۱۰. فصل ۳ سریال The Umbrella Academy

این سریال یکی از قوی ترین و محبوب ترین سریال های ابرقهرمانی (البته بیشتر در حوضه طنز) می باشد که فصل اول آن در سال ۲۰۱۹ به عنوان یکی از تولیدات اورجینال نتفلیکس، ریلیز شد. داستان این سریال راجب اعضای یک خانواده است که همگی دارای قدرت های فراطبیعی هستند و پس از مرگ پدرشان باید پرده از راز مرگ او بردارند، رازی که با تهدیدی بزرگ برای جهان همراه است.

بدین ترتیب منتظر فصل ۳ سریال فوق العاده The Umbrella Academy در سال ۲۰۲۲ باشید.

۱۱. فصل ۷ سریال Grace And Frankie

طبق اخبار منتشر شده از طرف نتفلیکس فصل ۷ این سریال قطعا در سال ۲۰۲۲ ریلیز خواهد شد و ما دوباره با دو شخصیت دوست داشتنی فرانکی و گریس همراه خواهیم بود. گویا فصل ۷ این سریال ۱۶ اپیزود خواهد داشت که بیشترین تعداد اپیزود در یک فصل در بین سیتکام های منتشر شده از نتفلیکس می باشد.

پارت اول فصل ۷ در ژانویه سال ۲۰۲۲ و پارت دوم آن، در پاییز یا تابستان ۲۰۲۲ ریلیز خواهد شد.

بدین ترتیب منتظر فصل ۷ از سریال Grace And Frankie در سال ۲۰۲۲ باشید.

۱۲. فصل ۲ سریال Raising Dion

این سریال با اختلاف آندرریتد ترین (یعنی فرد یا چیزی که کم تر از لیاقتش به آن توجه شده) سریال اورجینال نتفلیکس هست و فصل اول آن در اکتبر ۲۰۱۹ ریلیز شد، البته با استقبال خیلی زیادی رو به رو نشد ولی خب طرفداران خاص خودش را پیدا کرد و نتفلیکس این سریال را برای فصل ۲ تمدید کرد. ساخت فصل ۲ این سریال از ژانویه ۲۰۲۱ شروع شده است و انتظار می رود در اوایل سال ۲۰۲۲ پخش شود.

بدین ترتیب منتظر فصل ۲ سریال Raising Dion در سال ۲۰۲۲ باشید.

۱۳. فصل ۳ سریال Never Have I Ever

دقیقا یک ماه بعد از پخش فصل ۲ این سریال ، نتفلیکس در آگوست ۲۰۲۱ اعلام کرد که این سریال را برای فصل ۳ نیز تمدید کرده است. فصل ۱ و ۲ این سریال با استقبال خوبی مواجه شد و موفقیت بزرگی را برای نتفلیکس به رقم آورد. انتظار می رود فصل ۳ این سریال در آوریل ۲۰۲۲ توسط نتفلیکس ریلیز شود.

بدین ترتیب منتظر فصل ۳ سریال Never Have I Ever در سال ۲۰۲۲ باشید.

۱۴. فصل ۴ سریال The Circle

نتفلیکس در ۸ سپتامبر ۲۰۲۱ فصل ۳ این سریال را پخش کرد و بعد از استقبال از این برنامه، آن را برای فصل ۴ و ۵ نیز تمدید کرد! البته هنوز خبری در رابطه با زمان پخش دقیق فصل ۴ این سریال اعلام نشده ولی احتمال می رود که پخش آن از بهار سال ۲۰۲۲ شروع شود.

بدین ترتیب منتظر فصل ۴ سریال The Circle در سال ۲۰۲۲ باشید.

۱۵. فصل ۲ سریال Sweet Tooth

یکی از سریال های هیت ۲۰۲۱ سریال Sweet Tooth بود که براساس کمیک های DC ساخته شده است. نتفلیکس این سریال را برای فصل دوم نیز تمدید کرده است و انتظار می رود تا تابستان یا حداکثر پاییز ۲۰۲۲ ریلیز شود.

بدین ترتیب منتظر فصل ۲ سریال Sweet Tooth در سال ۲۰۲۲ باشید.

۱۷. فصل ۴ و ۵ سریال Cobra Kai

یکی از پرطرفدار ترین برنامه های نتفلیکس در طی سال های اخیر سریال Cobra Kai می باشد که فصل ۳ آن در سال ۲۰۲۱ پخش شد و به شدت مورد توجه قرار گرفت. حالا پس از تمام شایعاتی که منتشر شد، نتفلیکس اعلام کرد که ساخت هر دو فصل ۴ و ۵ در سال ۲۰۲۱ شروع شده و انتظار می رود که در تابستان ۲۰۲۲ ریلیز شوند.

بدین ترتیب منتظر فصل ۴ و ۵ سریال Cobra Kai در سال ۲۰۲۲ باشید.

۱۹. فصل ۲ سریال Fate : The Winx Saga

در سال ۲۰۲۱، نتفلیکس یکی دیگر از تولیدات اورجینال خود را ریلیز کرد (البته این سریال براساس سریال انیمیشنی بنام Winx Club ساخته شده است) و بیننده های زیادی به تماشای آن پرداختند. ولی سریال به هیچ وجه نتوانست منتقدان را راضی کند و امتیاز های نسبتا کمی از آن ها دریافت کرد. اما در هر صورت نتفلیکس به دلیل استقبال از این سریال، آن را برای فصل ۲ نیز تمدید کرده است و انتظار می رود که فصل دوم آن در ژانویه یا مارس ۲۰۲۲ پخش شود.

بدین ترتیب منتظر فصل ۲ سریال Fate :The Winx Saga در سال ۲۰۲۲ باشید.

۲۰. فصل ۲ سریال Shadow And Bone

سریال Shadow And Bone از آن دسته برنامه ها می باشد که حتی قبل از پخش شدنش هم تعداد زیادی طرفدار را به سمت خود جذب کرد و توانست با پخش فصل ۱ در سال ۲۰۲۱، شایستگی خود را ثابت کند و خب صد در صد با چنین استقبالی، نتفلیکس آن را برای فصل ۲ نیز تمدید کرده است. این سریال بر اساس رمان های Shadow And Bone و Six Of Crows، نوشته خانم Leigh Bardugo تولید شده است. ساخت فصل ۲ این سریال از ماه بعد آغاز خواهد شد و به احتمال زیاد برای تابستان ۲۰۲۲ آماده می شود.

بدین ترتیب منتظر فصل ۲ سریال Shadow And Bone در سال ۲۰۲۲ باشید.

۲۱. فصل ۲ سریال Ginny And Georgia

معمولا دو دسته سریال هیت وجود دارد، یک دسته آن هایی هستند که از همان زمان ورودشان معروف می شوند یا در اصطلاح هیت می شوند و دسته دیگر آن هایی هستند که یه مقدار زمان نیاز دارند تا محبوبیت بدست بیاورند، سریال Ginny And Georgia جزو دسته اول است و از همان شروع سریال به یکی از محبوب ترین سریال های نتفلیکس تبدیل شد. فصل دو این سریال حداکثر تا تابستان ۲۰۲۲ پخش خواهد شد و یک بار دیگر با قدرتی بیشتر بازخواهد گشت.

بدین ترتیب منتظر فصل ۲ سریال Ginny And Georgia در سال ۲۰۲۲ باشید.

۲۲. فصل ۶ سریال Peaky Blinders

خب رسیدیم به سریالی که به جرئت می توان گفت جزو ۵ سریال برتر دهه می باشد و آنقدر طرفدار پیدا کرده که آن را در بیشتر کشور های جهان، به محبوب ترین سریال دو یا سه سال اخیر تبدیل کرده است. فصل ۵ پیکی بلایندرز، در سال ۲۰۱۹ ریلیز شد و بخاطر شرایط کرونا، ادامه ساخت آن با مشکلات زیادی مواجه شد، اما ما یک سری خبر خوب برایتان آورده ایم (لازم به ذکر است که فصل ۶، آخرین فصل این سریال خواهد بود). نتفلیکس تایید کرده است که ساخت فصل ۶، از ژانویه ۲۰۲۱ شروع شده و آن ها تمام سعی خود را خواهند کرد تا هرچه زودتر این فصل را برای علاقه مندان آماده کنند.

بدین ترتیب منتظر فصل ۶ سریال Peaky Blinders در سال ۲۰۲۲ باشید.

۲۳. سریال The Sandman

اطلاعات زیادی راجب این سریال وجود ندارد و فقط می دانیم که یکی از تولیدات اورجینال و جدید نتفلیکس می باشد که ساخت آن از ۲۰۲۱ شروع شده و در سال ۲۰۲۲ ریلیز خواهد شد. طرفداران نتفلیکس به دلیل تیم بازیگری و نوع داستان، امید بسیار زیادی به این سریال دارند و پیش بینی میکنند که به یکی از سریال های هیت سال تبدیل شود.

بدین ترتیب منتظر سریال The Sandsman در سال ۲۰۲۲ باشید.

۲۴. سریال Vikings : Valhalla

قطعا همگی با شاهکار Vikings که توسط شبکه History پخش شد، آشنایی دارید و احتمالا خبر دارید که نتفلیکس قرار بود یک اسپین آف از این سریال بنام Vikings : Valhalla بسازد ولی بخاطر شرایط کرونا ساخت آن به تعویق افتاد و حالا نتفلیکس اعلام کرده است که این سریال را در نیمه اول سال ۲۰۲۲ ریلیز خواهد کرد. انتظار می رود که این سریال حداقل ۳ فصل داشته باشد و بتواند به اندازه سریال Vikings عالی عمل کند.

بدین ترتیب منتظر سریال Vikings : Valhalla در سال ۲۰۲۲ باشید.

۲۵. فصل ۴ سریال Manifest

فصل ۴ این سریال نیز قرار است در پاییز سال ۲۰۲۲ توسط نتفلیکس ریلیز شود و سوال اینجاست که آیا می تواند مانند ۳ فصل قبل، خوب عمل کند یا خیر؟! دو نکته فراموش نشود: اول اینکه فصل ۴ آخرین فصل این سریال خواهد بود. دوم اینکه این فصل ۲۰ قسمت خواهد داشت که به احتمال زیاد در دو بخش (پارت) ریلیز خواهد شد.

بدین ترتیب منتظر فصل ۴ سریال Manifest در سال ۲۰۲۲ باشید.

۲۶. فصل ۲ سریال Squid Game

حالا وقتش رسیده است تا به پرحاشیه ترین و هیت ترین سریال سال ۲۰۲۱ یعنی Squid Game و آینده آن بپردازیم. این سریال به یکی از پر بیننده ترین سریال های تاریخ نتفلیکس تبدیل شده است و هم اکنون خیلی از طرفداران فیلم و سریال، خواهان فصل های بعدی آن هستند.

متاسفانه تاکنون هیچ خبر رسمی ای از نتفلیکس مبنی بر ساخت فصل ۲ منتشر نشده است اما قطعا چنین سریالی با این حجم از بازخورد ، فصل های بعدی نیز خواهد داشت و احتمالا فصل ۲ را در اواخر ۲۰۲۲ مشاهده خواهیم کرد. البته ممکن است پخش آن تا سال ۲۰۲۳ نیز صورت نگیرد اما فعلا طرفداران نتفلیکس امید دارند که فصل ۲ سریال Squid Game حداکثر تا اواخر سال ۲۰۲۲ ریلیز شود.

و در آخر اگر میخواهید اکانت نتفلیکس تهیه کنید، باید بگویم می توانید با اضافه کردن زیرنویس فارسی در نتفلیکس از برنامه هایی که دارد لذت ببرید. همچنین اگر میخواهید بدانید سرویس نتفلیکس چه اشتراک هایی دارد می توانید به لینک مراجعه کنید.