👈🏻 مرکز تماس اکسل - ۰۲۱۲۸۴۲۳۰۷۲ (10الی5عصر)👉🏻

چگونه در ساند کلود آهنگ آپلود کنیم؟

Thursday، ۱۸ Khordaad ۱۴۰۲

برنامه ساند کلود در سال 2007 در کشور آلمان پایه گذاری شده و از آن زمان تاکنون به عنوان یکی از برترین پلتفرم های پخش موسیقی شناخته می شود. از قابلیت های مهم این برنامه، امکان اشتراک گذاری فایل های موسیقی در آن است که توجه مخاطبین را جلب کرده است. در این مطلب می خواهیم به بررسی روش بارگذاری آهنگ در برنامه پر مخاطب ساند کلود بپردازیم. چگونه در ساند کلود آهنگ آپلود کنیم؟ با ما همراه باشید تا پاسخ این سوال را بیابید.

مزایای اشتراک گذاری اهنگ در ساندکلود

پیش از آن که به پرسش چگونه در ساند کلود آهنگ آپلود کنیم، پاسخ بدهیم با مزیت های استفاده از این قابلیت در برنامه آشنا می شویم:

  1. با استفاده از این روش هنرمندان فرصت اشتراک گذاری آثار خود را با تعداد قابل توجهی از مخاطبین این برنامه به دست می آورند. به این ترتیب ساندکلود بستر مناسبی برای معرفی هنرمندان عرصه موسیقی است.
  2. این برنامه فرصت های مناسبی برای درآمد زایی در اختیار هنرمندان قرار می دهد. هر یک از فایل های موسیقی بارگذاری شده در قالب این برنامه با هر میزان بازدید، درآمدی برای هنرمندان به همراه خواهند داشت. شما می توانید به ازای بازدید فایل های صوتی از ساندکلود درآمد به دست آورید.
  3. آپلود فایل های موسیقی در این برنامه در همه پلتفرم ها قابل انجام است. این قابلیت ها در پلتفرم آی او اس و اندروید در اختیار مشترکین قرار می گیرند.

آپلود آهنگ در ساند کلود با استفاده از گوشی

قابلیت آپلود آهنگ در تلفن های هوشمند آی او اس و اندروید با روش های یکسانی در دسترس مشترکین قرار می گیرد. برای استفاده از این قابلیت ها بر اساس مراحل زیر عمل کنید:

  1. ابتدا وارد اکانت ساندکلود شده و روی آیکون آپلود در قسمت سمت راست برنامه کلیک کنید.
  2. سپس وارد فایل های موسیقی خود شوید و بر روی موزیک انتخابی کلیک کنید.
  3. در بخش بعدی صفحه ای برای شما باز می شود که باید اطلاعات فایل موسیقی خود را در این بخش بنویسید.
  4. در ادامه وارد بخش آیکون دوربین در میان صفحه شده و یک تصویر برای فایل موسیقی خود انتخاب کنید.
  5. در مرحله بعدی در بخش تایتل نام موزیک و هنرمندان سازنده آن را وارد نمایید.
  6. در پنجره بعدی باید سبک موسیقی خود را به درستی انتخاب کنید.
  7. در بخش بعدی توضیحاتی در خصوص آهنگ خود ارائه دهید.
  8. سپس وارد بخش Privacy Settings می شوید. در این قسمت باید نحوه پخش آهنگ را مشخص کنید. برخی از هنرمندان فایل موسیقی خود را برای عموم مردم منتشر کرده و برخی فایل های موسیقی را پرایویت کرده و آن ها را به صورت عمومی منتشر نمی کنند.
  9. سپس باید تیک تکمیل فرایند آپلود آهنگ را بزنید تا فایل شما در فضای برنامه منتشر شود.

آپلود آهنگ در ساند کلود با استفاده از کامپیوتر

چگونه در ساند کلود آهنگ آپلود کنیم ؟ روش های بارگذاری فایل موسیقی در ساندکلود با استفاده از دستگاه های مختلف، متفاوت است. در صورتی که از کامپیوتر برای این منظور استفاده می کنید، باید به روند اشتراک گذاری فایل های موسیقی دقت داشته باشید و نکاتی را در این خصوص رعایت کنید. مراحل زیر برای آپلود آهنگ توسط نسخه های کامپیوتری برنامه ساندکلود مورد توجه قرار می گیرند:

  1. در بخش اول وارد نسخه تحت وب برنامه شده و اطلاعات کاربری خود را وارد نمایید. در صورتی که اکانتی در این برنامه ندارید از طریق سایت اصلی می توانید به سهولت یک اکانت بسازید.
  2. پس از ورود به برنامه در نوار بالای صفحه به دنبال گزینه آپلود بگردید و بر روی آن کلیک کنید.
  3. فایل آهنگ انتخابی خود را از داخل کامپیوتر بکشید و در این بخش رها کنید. همچنین می توانید از گزینه choose برای انتخاب فایل های مورد نظر استفاده کنید.
  4. در این بخش نیز انتخاب پابلیک و پرایویت آهنگ های آپلود شده به نظر و خواست صاحب اثر بستگی دارد.

این روش های استفاده از برنامه ساندکلود سبب افزایش کاربران آن در سر تا سر دنیا شده است. این روزها هنرمندان بسیاری در این سیستم آثار خود را منتشر کرده و علاوه بر به دست آوردن مخاطب، به کسب درآمد در این بستر می پردازند.

همچنین بخوانید: چگونه از یوتیوب موزیک آهنگ دانلود کنیم

نقاط قوت برنامه ساندکلود

چگونه در ساند کلود آهنگ آپلود کنیم؟ استفاده از این قابلیت ها در برنامه ساند کلود بسیار ساده است. به علاوه این قبیل امکانات در برنامه به رایگان در دسترس همه کاربران قرار می گیرند. این سرویس موزیک با ارائه قابلیت اشتراک گذاری مستقل آهنگ ها بدون وجود واسطه ها، انقلابی در صنعت موسیقی به وجود آورده است. به این ترتیب هنرمندان دیگر مشکلات سابق را برای انتشار آثار خود نخواهند داشت.

شبکه های اجتماعی قدرتمندی که در ساختار این برنامه به کار رفته اند نیز از مزیت های اساسی استفاده از ساند کلود به شمار می روند. با وجود این قابلیت مهم شما می توانید به سهولت فالوور جذب کنید. این قابلیت، ساندکلود را به یک سرویس قدرتمند پخش موسیقی تبدیل کرده است. هنرمندان در شبکه اجتماعی حرفه ای این برنامه، به سادگی فالوور جذب می کنند و به تدریج مخاطبین دائمی خود را پیدا خواهند کرد.

در ساختار این برنامه امکان اشتراک گذاری خصوصی آهنگ ها نیز وجود دارد. هر یک از کاربران می توانند فایل ها و ترک های موسیقی خود را به صورت اختصاصی در پروفایل شخصی خود منتشر کرده و دسترسی به آن ها را تنها محدود به فالوورهای پیج کند.

در ادامه بخوانید: ساخت اکانت ارتیست ساندکلود

جمع بندی نهایی

در این صفحه به بررسی یک سوال پرتکرار مخاطبین پلتفرم پخش موسیقی ساند کلود پرداختیم: چگونه در ساند کلود آهنگ آپلود کنیم؟ استفاده از این برنامه و قابلیت های متعدد آن در سال های اخیر در میان علاقه مندان موسیقی افزایش یافته است. افزون بر ده ها ویژگی برتر این برنامه، محدودیت کمتر در نسخه های رایگان آن نیز سبب جذب مخاطب دائمی برای آن شده است. ساندکلود در نسخه های پریمیوم و رایگان در دسترس کاربران قرار می گیرد. خرید نسخه های پریمیوم همواره مزایای بی شماری برای مخاطبین به همراه دارد. این برنامه با کمترین هزینه ها برای مشترکین پریمیوم می شود.