👈🏻 مرکز تماس اکسل - ۰۲۱۲۸۴۲۳۰۷۲ (10الی5عصر)👉🏻

چگونه از یوتیوب آهنگ دانلود کنیم؟

Tuesday، ۲ Khordaad ۱۴۰۲

گوش دادن به موسیقی شادی و نشاط خاصی به انسان داده و روح را جلا می دهد. هر فعالیتی که با موسیقی همراه باشد می تواند با فراهم کردن حس و حالی متفاوت، لحظات با یاد ماندنی و لذت بخشی را رقم بزند. ورزش، رانندگی، انجام کارهای روزمره و حتی استراحت در صورتی که با صدای موسیقی در آمیزند می توانند تاثیر زیادی در روحیه افراد بگذارند. در این گزارش از سایت اکسل در رابطه با نحوه دانلود اهنگ از یوتیوب موزیک صحبت خواهیم کرد و مشخص می کنیم که چگونه از یوتیوب آهنگ دانلود کنیم؟

در حالت کلی موسیقی می تواند خلق و خوی افراد را بهبود بخشیده و به میزان زیادی از استرس وارد بر آنها بکاهد. با توجه به اهمیت سرویس های استریم موسیقی، امروزه شاهد سرویس های بسیار محبوبی در سطح جهان هستیم. یکی از این سرویس های پر طرفدار اشتراک یوتیوب موزیک است.

سرویس استریم موسیقی یوتیوب موزیک

کمپانی گوگل در سال 2011 میلادی از گوگل پلی موزیک رونمایی کرد و سعی در رقابت با سرویس های موجود در آن زمان از قبیل اپل موزیک و اسپاتیفای پریمیوم نمود. در سال 2020 میلادی گوگل به منظور ارتقاء امکانات، یوتیوب موزیک را جایگزین گوگل پلی موزیک کرد. نسخه جدید ارائه شده از کمپانی گوگل به اندازه ای محبوبیت یافت که هم اکنون دارای میلیون ها کاربر می باشد.

با دانلود آهنگ از یوتیوب موزیک می توانید آلبوم ها، تک آهنگ ها و حتی آهنگ های برتر را در اختیار داشته باشید. شما در این سرویس محبوب موسیقی، از امکان ایجاد پلی لیست های مختص به خود برخوردار خواهید بود. بارزترین قابلیتی که در یوتیوب موزیک وجود دارد دسترسی به تماشای موزیک ویدئوها است. این ویژگی شاخص توانسته است یوتیوب را از سرویس های دیگر متمایز سازد.

دانلود از یوتیوب با خرید اشتراک آن

عملکرد یوتیوب موزیک را می توان مشابه با دیگر سرویس های موسیقی دانست. یوتیوب که محبوبیت زیادی در طی چند سال به دست آورده است، امکانات خود را در قبال هزینه ای به عنوان حق اشتراک در اختیار کاربران قرار می دهد. البته استفاده از برخی امکانات اولیه به صورت رایگان امکان پذیر خواهد بود.

پیشنهاد می کنیم برای استفاده از این سرویس جذاب موسیقی اشتراک پریمیوم یوتیوب را تهیه کنید. در اشتراک موزیک تنها می توانید از موسیقی های ارائه شده در یوتیوب استفاده کنید ولی با تهیه اشتراک پریمیوم یوتیوب علاوه بر آهنگ ها، می توانید موزیک ویدئوهای ارائه شده در این سرویس را نیز مشاهده کنید. پس با این کار در حقیقت دو اشتراک را یک جا خریداری کرده اید.

دانلود آهنگ از یوتیوب موزیک

به دلیل استقبال زیادی که از دانلود اهنگ از یوتیوب شده است، نرم افزارها و سایت های زیادی برای این منظور طراحی شده اند. البته در همین ابتدا باید اشاره کنیم که همه این نرم افزارها و سایت ها معتبر و ایمن نیستند و باید خیلی دقت کنید. قبل از دانلود آهنگ از یوتیوب، لازم است اپلیکیشنی را برای این منظور انتخاب کنید که قابل اعتماد بوده و به سیستم تان آسیب نزند.

در ادامه همراه ما باشید تا در مورد دانلود از یوتیوب موزیک نکاتی را با شما به اشتراک بگذاریم.

نکات طلایی در مورد دانلود آهنگ از یوتیوب موزیک

قبل از اینکه به این پرسش کاربران که چگونه از یوتیوب آهنگ دانلود کنیم پاسخ دهیم، بهتر می دانیم دو نکته اساسی در این خصوص را ذکر نماییم:

1. همه سایت ها امن نیستند.

برخی از سایت هایی که برای تبدیل ویدئوهای یوتیوب و دانلود آنها وجود دارند دارای باگ امنیتی هستند و یا حتی ممکن است موجب آلوده شدن سیستم تان به بدافزارها شوند. با توجه به این موضوع قبل از دانلود از یوتیوب، باید آنتی ویروسی قابل اعتماد و قوی برای کامپیوتر خود نصب کنید.

دانلود سریع و رایگان ترفندی است که سایت های نامعتبر برای جذب کاربران از آن استفاده می کنند تا در کنار دانلود آهنگ، ویروس های مختلفی را به رایانه شما منتقل کنند.

2. توجه به حق کپی رایت موزیک

برخی از ویدئوهایی که در یوتیوب وجود دارند، دارای حق کپی رایت نیستند که باید به این نکته دقت کنید. برای چنین محتواهایی اجازه مالک آنها، برای دانلود و تبدیل به فرمت های دیگر لازم است. پیشنهاد ما استفاده از محتواهای عمومی در گام نخست استفاده از اپلیکیشن است.

دانلود آهنگ از یوتیوب و قانونی بودن یا نبودن آن

درست است که در ایران متاسفانه بسیاری با هک کردن سایت های مختلف معنای لغوی کپی رایت و مالکیت محتواها را زیر سوال برده اند؛ ولی قانونا این کار درست نیست. به هنگام استفاده از یوتیوب و دانلود آهنگ از یوتیوب، تنها مجاز به دانلود محتواهای رایگان و عمومی هستید.

برای دانلود آهنگ هایی که دارای حق کپی رایت هستند باید از مالک آنها برای دانلود و ذخیره ساز اجازه بگیرید. با دانلود محتواها، می توانید حتی به صورت آفلاین نیز از آنها استفاده کنید.

برای دانلود از یوتیوب موزیک چند روش وجود دارد؟

آیا می دانید چگونه از یوتیوب آهنگ دانلود کنیم؟ دانلود آهنگ از یوتیوب به روش های مختلفی قابل انجام است که در ادامه به آنها اشاره می کنیم:

  • دانلود آهنگ توسط ابزارهای آنلاین
  • دانلود آهنگ با استفاده از نرم افزار هایی که در رایانه نصب می شوند.
  • دانلود آهنگ توسط اپلیکیشن هایی که مختص گوشی های تلفن همراه هستند.

در ادامه هر کدام از این موارد را به اختصار توضیح می دهیم.

همچنین بخوانید: بررسی امکانات اکانت پرمیوم اسپاتیفای با اکانت اپل موزیک و یوتیوب موزیک

چگونه از یوتیوب موزیک آهنگ دانلود کنیم؟

1. دانلود از یوتیوب توسط ابزارهای آنلاین

ابزارها و سایت های آنلاین،ش روشی ساده است که به دلیل تعداد زیاد آنها، رایج ترین شکل دانلود از یوتیوب هستند. البته همان طور که در ابتدای مقاله نیز اشاره شد در انتخاب این ابزارها باید به ایمن بودن آنها توجه کنید. در ادامه برخی از سایت های معتبر برای این منظور را معرفی می کنیم:

  • وبسایت YouTube to MP3
  • دانلود موزیک از یوتیوب با Converto
  • دانلود آهنگ با 320YouTube
  • دانلود آهنگ با Mp3Download.to
  • دانلود آهنگ با YTMp3
  • دانلود آهنگ با MP3FY
  • تبدیل ویدیو به MP3 توسط یوتیوب موشن باکس

2. دانلود از یوتیوب با استفاده از نرم افزار هایی که در رایانه نصب می شوند.

برخی از نرم افزارها وجود دارند که می توان آنها را بر روی رایانه شخصی نصب کرده و برای دانلود آهنگ ها از یوتیوب موزیک استفاده نمود. در ادامه لیستی از این نرم افزارها را ارائه می دهیم:

  • دانلود از یوتیوب توسط 4K YouTube to MP3
  • دانلود آهنگ از یوتیوب توسط نرم‌افزار MediaHuman
  • دانلود اهنگ از یوتیوب توسط اپلیکیشن موبایل
  • دانلود آهنگ و شنیدن آفلاین توسط YouTube Music

دانلود یکجا و همزمان چند آهنگ از یوتیوب در سیستم های ویندوز و مک توسط Free YouTube to Mp3 Converter

3. دانلود از یوتیوب توسط اپلیکیشن هایی که مختص گوشی های تلفن همراه هستند.

برخی از اپلیکیشن های مختص موبایل وجود دارند که با استفاده از آنها می توان به راحتی آهنگ های مورد علاقه خود را از یوتیوب دانلود نمود. دو مورد از این اپلیکیشن ها که برای دانلود قابل اعتماد هستند عبارتند از:

  • دانلود آهنگ از یوتیوب با اپلیکیشن موبایل VidPaw در اندروید
  • دانلود اهنگ از یوتیوب با اپلیکیشن موبایل VidPaw در IOS