👈🏻 مرکز تماس اکسل - ۰۲۱۲۸۴۲۳۰۷۲ (10الی5عصر)👉🏻

گیم پس التیمیت چیست؟ فرق گیم پس با گیم پس التیمیت

Tuesday، ۱۶ Khordaad ۱۴۰۲

اگر برای شما هم سوال شده که گیم پس التیمیت چیست؟ باید بگوییم که با ارائه سرویس گیم پس از کمپانی مایکروسافت تحولی شگرف در دنیای گیم های دیجیتالی به وجود آمد. گیمرهای امروزی با استفاده از این اشتراک ها بهتر می توانند از قابلیت های دستگاه ایکس باکس خود استفاده کنند. گیم پس و گیم پس التیمیت دو سرویس مشابه با قابلیت های متفاوت هستند. هر دوی این سرویس ها به نسبت هزینه ای که برای خرید آن ها صرف می کنید، امکاناتی را ارائه می دهند. این سرویس ها هم برای گیمرهای حرفه ای و هم برای گیمرهای مبتدی قابل استفاده خواهند بود. در این گزارش در رابطه با فرق گیم پس با گیم پس التیمیت صحبت خواهیم کرد.

مزایای استفاده از گیم پس التیمیت چیست؟

گیم پس التیمیت چیست و چه مزایایی در اختیار گیمرها قرار می دهد؟

  1. اولین و مهمترین مزیت استفاده از این اشتراک، طیف وسیعی از بازی ها است که در اختیار شما قرار می گیرد. به این ترتیب تنوع بیشتری از به روزترین گیم های حرفه ای دنیا را در دسترس خواهید داشت.
  2. بازی هایی که این اشتراک به شما ارائه می دهد، به صورت دوره ای آپدیت می شوند.
  3. با استفاده از این اشتراک به بیشتر از 100 بازی های گیم پس ۲۰۲۳ به صورت همزمان دسترسی خواهید داشت که در دستگاه ایکس باکس شما قابل استفاده خواهند بود. این در حالی است که بدون استفاده از قابلیت های این اشتراک، باید همه گیم های مورد نیاز خود را خریداری کنید. خرید تک به تک این بازی ها هم زمان و هم هزینه شما را به هدر می دهد.
  4. یک فرق گیم پس با گیم پس التیمیت امکاناتی که در خصوص عضویت در ای ای پلی در اختیار شما قرار می دهد. گیم پس التیمیت امکان عضویت رایگان شما را در این سرویس فراهم می کند. با استفاده از قابلیت های این برنامه می توانید از پاداش ها و چالش های هر بازی نیز استفاده کنید.
  5. گیم پس التیمیت، امکان عضویت در ایکس باکس لایو گلد را نیز در اختیار شما قرار می دهد. با استفاده از قابلیت های این سرویس می توانید بازی های آنلاین را به صورت چند نفره انجام دهید.

گیم پس یا گیم پس التیمیت؟

تا به این جا در خصوص تفاوت های هر یک از اشتراک های مخصوص ایکس باکس مواردی را بررسی کردیم. حال باید دید که کدام یک از این سرویس ها برای برآورده کردن نیازهای کاربران مناسب تر هستند؟

به طور کلی اشتراک آلتیمیت امکانات بیشتری را برای کاربران فراهم می کند. اما در مقابل هزینه خرید این اشتراک نیز بالاتر است. به همین خاطر باید بودجه مناسبی برای خرید گیم پس التیمیت فراهم کنید. اگر می خواهید لذت بیشتری از بازی های سرویس ایکس باکس خود ببرید، پیشنهاد می کنیم با خرید گیم پس التیمیت به صورت نامحدود از انواع گیم های به روز و آپدیت شده کنسول خود استفاده کنید. مزیت ابری سرویس گیم پس التیمیت نیز از برتری های مهم آن به شمار می رود که توجه بسیاری از کاربران را به خود جلب کرده است.

کتابخانه بازی های گیم پس التیمیت نیز تفاوت های آشکاری با سرویس گیم پس معمولی دارد. در این کتابخانه شما به بخش بندی های مختلفی از بازی های ایکس باکس دسترسی خواهید داشت که شامل بازی های رایانه ای، بازی های کنسولی، بازی های ابری و... می شوند. استفاده از هر یک از این بازی ها به صورت رایگان در سرویس گیم پس التیمیت خواهد شد.

ویژگی های کاربردی ایکس باکس گیم پس التیمیت

گیم پس التیمیت چیست و چه کاربری برای گیمرها دارد؟ یکی از ویژگی هایی که این اشتراک را در میان گیمرهای حرفه ای به شهرت رسانده است، اجرای همزمان آن در سیستم کامپیوتر و کنسول های بازی است. شما می توانید با داشتن این سرویس از تخفیف های خرید بازی های خارج از لیست خود نیز بهره مند شوید. با این روش هزینه های استفاده از دستگاه ایکس باکس شما به حداقل می رسند.

فرق گیم پس با گیم پس التیمیت در نوع کاربری این سرویس ها است. در نگاه اول کاربری هر دوی این اشتراک ها یکسان به نظر می رسد. اغلب گیمرهای تصور می کنند که هر دو اشتراک برای استفاده از بازی ها با هزینه کمتر به کار برده شده و در قالب سرویس های ماهانه با هزینه اندک خریداری می شوند. اما واقعیت چیز دیگری است! در ادامه به بررسی تفاوت های این دو سرویس بازی می پردازیم.

تفاوت در محل اجرای گیم پس و گیم پس التیمیت

گیم پس التیمیت چیست و چه تفاوتی با سرویس گیم پس دارد؟ این سوال بسیاری از مخاطبین برنامه پرطرفدار گیم پس است که خرید این اشتراک ها را برای سهولت در استفاده از بازی های ایکس باکس انجام می دهند. مهمترین فرق گیم پس با گیم پس التیمیت در نحوه اجرای آن است. سرویس گیم پس تنها برای دستگاه کنسول شما قابل استفاده است. اما گیم پس التیمیت هم برای پی سی و هم برای کنسول مورد استفاده قرار می گیرد.

به جز این اشتراک ها نوع دیگری از این سرویس ها وجود دارد که به عنوان گیم پس PC شناخته می شود که کاربری آن تنها در دستگاه کامپیوتر است. یکی از مهمترین ویژگی های گیم پس التیمیت، سهولت در استفاده از آن در همه دستگاه ها است. به همین خاطر با خرید این اشتراک از قابلیت های گیم پس PC و گیم پس به صورت همزمان استفاده خواهید کرد.

همچنین بخوانید: رفع ارور ریجن ایکس باکس

فرق امکانات گیم پس و گیم پس التیمیت چیست؟

گیم پس التیمیت چیست و چه قابلیت های مضاعفی نسبت به سرویس گیم پس دارد؟ در خصوص مقایسه بهتر این دو اشتراک باید نگاهی به قابلیت ها و امکانات آن ها نیز بیندازیم. سرویس گیم پس تنها یک کتابخانه با ده ها بازی متفاوت را در اختیار شما قرار می دهد. حال آن که استفاده ازگیم پس التیمیت قابلیت ها و امکانات بیشتری را ارائه می دهد. استفاده رایگان از برخی اشتراک های پولی در این سرویس از مهمترین مزایای آن به شمار می رود. با استفاده از این اشتراک به قابلیت های گیم باکس ابری، ایکس باکس گیم پس، ایکس باکس برای pc و... به صورت همزمان دسترسی داشته و از همه این سرویس ها به صورت رایگان استفاده خواهید کرد.

تفاوت و فرق در قیمت گیم پس و گیم پس التیمیت

یکی دیگر از تفاوت های سرویس گیم پس و گیم پس التیمیت در هزینه هایی است که برای استفاده از این دو سرویس تعیین شده است. قیمت گیم پس و گیم پس برای PC در طول هر ماه تقریبا 10 دلار است. این هزینه ها برای خرید کارت های چند ماهه این اشتراک ها شامل هیچ تخفیفی نمی شوند. به علاوه با خرید هر یک از این اشتراک ها تنها از قابلیت های یک سرویس بهره مند می شوید. اما با خرید گیم پس التیمیت، در حالی که از قابلیت های چند سرویس به صورت همزمان استفاده می کنید، تنها 5 دلار بیشتر هزینه خواهید کرد. قیمت این سرویس در سال های اخیر در حدود 15 دلار تعیین شده است که بهایی ناچیز برای استفاده از دنیای امکانات آن به شمار می رود.

همچنین بخوانید: چگونه گیم پس را فعال کنیم؟

جمع بندی

در این بخش فرق گیم پس با گیم پس التیمیت را بررسی کردیم و تفاوت های مهم بین این سرویس را برشمردیم. با در نظر گرفتن این موارد بهتر می توانید یکی از این دو سرویس را برای استفاده از دستگاه ایکس باکس خود انتخاب کنید. خرید و استفاده از این اشتراک ها هزینه های شما را برای استفاده از انواع گیم های مورد علاقه تان کاهش می دهد.