👈🏻 مرکز تماس اکسل - ۰۲۱۲۸۴۲۳۰۷۲ (10الی5عصر)👉🏻

استفاده از اسپاتیفای برای اپل واچ

Saturday، ۷ Amordaad ۱۴۰۲

قابلیت اجرا اپ های جانبی، اپل واچ را تبدیل به یکی از بهترین ساعت های هوشمند در بازار کرده است. اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که هنگام فعالیت های روزانه مثل ورزش کردن عاشق گوش کردن به موسیقی هستید، بهتر است بدانید که استفاده از اسپاتیفای در اپل واچ بدون گوشی های آیفون امکان پذیر شده است و با استفاده از این قابلیت، شما می توانید با دانلود لیست موسیقی مورد علاقه خودتان آن را به صورت آفلاین گوش دهید.

نرم افزار اسپاتیفای در اپل واچ بسیار راحت تر و بهتر از آیفون و دستگاه های دیگر متصل به اسپاتیفای کنترل می شود. جالب است بدانید که احتیاجی نیست از طریق نرم افزار اسپاتیفای آهنگ خود را کنترل کنید چرا که آهنگ شما روی صفحه هوشمند ساعت شما نشان داده می شود. ما در این مقاله قصد داریم تا نحوه استفاده از اسپاتیفای در اپل واچ را به صورت کامل به شما آموزش دهیم. با ما همراه باشید.

شرایط مورد نیاز برای استفاده از اسپاتیفای در اپل واچ

  • برای اینکه بتوانید آهنگ مورد نظر خود را دانلود کنید به صورت آفلاین در اسپاتیفای اپل واچ گوش بدهید، باید اشتراک اسپاتیفای را خریداری کنید یا از گیفت کارت اسپاتیفای استفاده کنید.
  • اپل واچ شما باید سری ۳ یا جدیدتر باشد و بهتر است که سیستم عامل آن WatchOS 7.1 یا نسخه جدید تری باشد‌. البته می توانید در نسخه ۶ نیز از اسپاتیفای استفاده کنید.
  • سیستم عامل آیفون شما باید IOS 12 یا جدیدتر از آن باشد، اگر آیفون ندارید نمی توانید از اسپاتیفای برای اپل واچ خودتان کنید.
  • برای دانلود موزیک ها، باید اپل واچ خود را به اینترنت همراه یا وای فای وصل کنید.
  • باید آخرین نسخه از اسپاتیفای را نصب کنید. که در ادامه به نحوه نصب این نرم افزار و نحوه استفاده از اسپاتیفای در ایران می پردازیم.

نحوه نصب اسپاتیفای اپل واچ

  • در آغاز باید مطمئن شوید که این نرم افزار روی گوشی آیفون شما نصب شده باشد.
  • سپس باید به نرم افزار Watch در گوشی خود بروید و روی My watch در بخش پایین ضربه بزنید.
  • در قسمت Installed On Apple Watch اسپاتیفای را جستجو کرده و روی آن ضربه بزنید.
  • گزینه Show App On Apple Watch حتما باید روشن باشد تا بتوانید اسپاتیفای برای اپل واچ استفاده کنید.

نحوه استفاده از اسپاتیفای اپل واچ‌

اگر اسپاتیفای نرم افزار اصلی شما برای گوش دادن به موزیک است، باید اسپاتیفای را روی ساعت هوشمند خود نصب کنید.

دکمه های موجود در وسط صفحه اصلی اسپاتیفای اپل واچ‌ به شما این امکان را خواهد داد که آهنگ مورد نظر خود را جلو و عقب، متوقف یا پخش و یا آهنگ دیگر را جایگزین آهنگ قبلی کنید. اسپاتیفای برای اپل واچ با آخرین به روز رسانی خود این امکان را فراهم آورده که برای پخش موسیقی به گوشی خود احتیاجی نداشته باشید.

همانطور که می دانید اسم آهنگ در بالای صفحه نشان داده می شود. در سمت راست آیکونی به نام Spotify Connect قرار دارد که با ضربه زدن روی آن می توانید لیستی از دستگاه ها مانند اسپیکر های ایر پلی، هدفون بلوتوث و آیفون را در نزدیک اپل واچ خود مشاهده کنید و به یکی از آنها متصل شوید.

نحوه دانلود آهنگ ها و لیست موسیقی در اسپاتیفای اپل واچ

همانطور که می دانید برای دانلود آهنگ باید اشتراک اسپاتیفای را خریداری کرده و داشته باشید. با دانلود موزیک می توانید به صورت آفلاین آن را روی اپل واچ خود گوش کنید. نکته حائز اهمیت در رابطه استفاده از اسپاتیفای در اپل واچ این است که شما نمی توانید آهنگ های مورد نظر خود را جداگانه دانلود کنید، باید برای دانلود آهنگ خود ابتدا لیست پخش مربوط به آن را دانلود کنید. همچنین باید بدانید که برای این که بتوانید لیست پخش را دانلود کنید، تعداد موزیک های این لیست باید کمتر از ۵۰ عدد باشد پس اگر لیستی ساختید که بیشتر از ۵۰ عدد آهنگ داشت باید آن را کاهش دهید.

برای دانلود لیست اسپاتیفای باید مراحل زیر را انجام دهید‌:

  1. در نرم افزار اسپاتیفای آیفون خود، پلی لیست مورد نظر را انتخاب کنید.
  2. در زیر مدت زمان لیست پخش، سه نقطه افقی وجود دارد که باید آن را لمس کنید.
  3. برای دانلود آهنگ از اسپاتیفای، Download To Apple Watch را لمس کنید‌.
  4. برای اطلاع از وضعیت دانلود، باید به اسپاتیفای اپل واچ بروید و صفحه را به سمت چپ بکشید. برای مشاهده وضعیت دانلود هر پادکست، آلبوم و لیست در بخش بالای صفحه (Recently Played) گزینه Downloads را لمس کنید. آهنگ ها از طریق بلوتوث به اپل واچ شما منتقل خواهند شد و اگر لیست پخش شما طولانی است، انتقال آن مدت زمان طولانی تری طول خواهد کشید.
  5. برای اضافه کردن آهنگ فعلی به آهنگ مورد علاقه تان، روی طرح قلب یا (Heart Outline) را لمس کنید. اگر قلب از قبل سبز بود، با لمس آن آهنگ را از مورد علاقه خود خارج کنید.

و در آخر اگر می خواهید دانلودی را متوقف کنید یا حذف کنید در ابتدا به بخش Download، Edit Downloads بروید، پادکست یا آلبوم مورد نظر خود را انتخاب کنید و بعد Remove را لمس کنید.

رفع مشکلات مربوط به سرویس spotify و ساعت هوشمند

اگر اسپاتیفای برای اپل واچ شما کار نمی کند باید نکاتی را بررسی کنید که شامل ۶ مرحله زیر می باشد.

  1. وضعیت اینترنت ساعت هوشمند خود را بررسی کنید و از اتصال آن مطمئن شوید.
  2. از اسپاتیفای در ساعت هوشمند خود خارج شوید و مجدد آن را راه اندازی کنید.
  3. ساعت هوشمند و اسپاتیفای را دوباره راه اندازی کنید.
  4. اسپاتیفای و WatchOs خود را به آخرین نسخه موجود بروزرسانی کنید.
  5. نرم افزار اسپاتیفای را در اپل واچ حذف کنید و اپل واچ خود را بازنشانی کنید.

در ادامه بخوانید: چگونه از اسپاتیفای استفاده کنیم

حال که نحوه استفاده از اسپاتیفای در اپل واچ را یاد گرفتید، اپل واچ خود را به دستگاه های صوتی وصل کنید تا نهایت لذت را از آهنگ های بی شمار و متنوع اسپاتیفای ببرید. امیدواریم که توضیحات ارائه شده در این مطلب برای شما مفید بوده باشد و به شما در لذت بردن از ویژگی های اسپاتیفای اپل واچ کمک کند. ممنون که همراهمان بودید.