درگاه فقط با ip ایران قابل دسترس است. لطفا قبل از ورود به صفحه پرداخت محدودیت شکن خود را خاموش نمایید.

انواع پلی استیشن پلاس

Saturday، ۷ Bahman ۱۴۰۲

انواع پلی استیشن پلاس رقبای سرسخت ایکس باکس های شرکت سونی هستند و در سطوح مختلفی در دسترس کاربران قرار می گیرند. هر یک از این اکانت ها قابلیت ها و ویژگی های به خصوصی دارند و مورد توجه برخی از گیمرهای قرار دارند. قیمت خرید پلاس در هر یک از انواع اکانت های پلی استیشن پلاس در این پلتفرم با هم متفاوت است. شما می توانید انواع پلی استیشن پلاس را با در نظر گرفتن نوع نیازها و علاقمندی های خود خریداری کنید.

انواع پلی استیشن پلاس

همچنین بخوانید: پلی استیشن پلاس چیست؟

سه Tier سرویس جدید انواع پی اس پلاس

برای بررسی تفاوت پلی استیشن پلاس ها و قابلیت های متفاوت آن باید سه Tier ارائه شده در این برنامه را بررسی کنید که هر یک با نامی مجزا معرفی می شوند. سطوح اسنشیال، اکسترا، پریمیوم و... در این پلتفرم مورد توجه کاربران قرار دارند. در ادامه هر یک از انواع پلی استیشن پلاس را برای خریدی هوشمندانه تر معرفی می کنیم.

1. اکانت پلاس اسنشیال پلی استیشن پلاس

در میان انواع پلاس پلی استیشن Essential با قابلیت های معقول و هزینه های به صرفه تر در اختیار کاربران قرار می گیرد. شما می توانید با پرداخت ماهانه 10 دلار از قابلیت های این برنامه استفاده کنید. بازی های آنلاین در اکانت Essential پلی استیشن پلاس در دسترس کاربران قرار می گیرند. برای استفاده از این قابلیت ها باید جزو مشتریان پی اس پلاس شوید. بخش های چند نفره این پلتفرم نیز در دسترس همه کاربران قرار دارند و بدون عضویت در برنامه قادر به استفاده از آن ها خواهند بود.

انواع اشتراک پلی استیشن پلاس

فرق پلی استیشن پلاس Essential با سایر اکانت های موجود در مزایایی است که از هر یک از این اکانت ها دریافت می کنید. در اکانت اسنشیال در طول هر ماه چند بازی رایگان در اختیار کاربران قرار می گیرند. وقتی یک بازی رایگان به اشتراک شما اضافه می شود، برای همیشه در کتابخانه شما باقی می ماند. حافظه ابری فضای کاربری اکانت اسنشیال نیز در اختیار شما قرار می گیرد. به این ترتیب مشکلی برای ذخیره سازی فایل های بازی نخواهید داشت.

2. سطح پلاس اکسترا پلی استیشن

یکی دیگر از انواع اکانت های پلی استیشن پلاس، سطح اکسترای موجود در آن است که با قابلیت های ویژه ای شناخته می شود. سطح اکسترا پلی استیشن پلاس کلیه قابلیت های اکانت اسنشیال را در اختیار شما قرار می دهد. قابلیت دانلود بازی های آنلاین، حافظه ابری موجود و... در هر یک از این اکانت ها وجود دارد. برای خرید این اکانت ها باید قیمت بیشتری بپردازید. به این ترتیب هزینه استفاده از این پلتفرم افزایش می یابد پس اگر قصد انتخاب آن را دارید باید بدانید پلی استیشن پلاس اکسترا چیست.

انواع پلن پلی استیشن پلاس

به جز قابلیت های اکانت اسنشیال در این برنامه، کتابخانه های عظیم بازی های اکانت اکسترا نیز در دسترس کاربران قرار می گیرند. این اکانت ها یکی از معقول ترین بخش های این پلتفرم هستند که به نسبت هزینه پرداختی بیشترین قابلیت ها را ارائه می دهند. انواع آثار انحصاری، بازی های مولتی و عناوین مستقل در بخش های مختلف این بازی ارائه می شوند. با به کارگیری قابلیت های این پلتفرم محدودیتی برای دانلود و اجرای بازی ها نخواهید داشت. به جرعت می توان گفت که قابلیت های این اکانت بسیاری از کاربران را راضی نگه داشته است.

3. سطح پلاس پرمیوم پلی استیشن

انواع پلی استیشن پلاس در سطح پریمیوم نیز قابلیت های ویژه ای در اختیار کاربران قرار می دهند. این اکانت متفاوت ترین و گران ترین اشتراک های ارائه شده در این برنامه است. سطح پریمیوم این برنامه از اکانت اکسترای آن نیز گران قیمت تر است. سطح پریمیوم این برنامه تجربه انجام بازی های کلاسیک را در اختیار کاربران قرار می دهد. با خرید این اکانت می توانید به کلیه قابلیت های اکانت های اسنشیال و اکسترا دست پیدا کنید. اکانت Premium تنها با سه دلار بیشتر از هزینه اکانت اکسترا خریداری می شود.

انواع اکانت پلی استیشن پلاس

مهمترین تفاوت پلاس های پلی استیشن قابلیت تجربه کنسول های ابتدایی پلی استیشن در اجرای بازی های آن است. در این پلتفرم می توانید بازی های پلی استیشن 1 و 2 را در اختیار داشته باشید. البته برخی از بازی های موجود در این پلتفرم در کشور ما اجرا نمی شوند. کندی سرعت برنامه های استریمینگ در ایران امکان دسترسی به این قابلیت ها را از بین می برد.

همچنین بخوانید: چگونه کد پلی استیشن پلاس را وارد کنیم؟

تفاوت اکانت های پلی استیشن پلاس : پریمیوم، اکسترا و اسنشیال

انواع پلی استیشن پلاس از جهات مختلفی با هم متفاوت هستند. برخی از این تفاوت ها را در زیر مشاهده می کنید:

  • اکانت های پلی استیشن پلاس اکسترا و پریمیوم با قابلیت دسترسی به نسخه های آزمایشی در اختیار کاربران قرار می گیرند. اما اکانت اسنشیال این قابلیت تست را در اختیار کاربران قرار نمی دهد.
  • یک تفاوت پلی استیشن پلاس نحوه دسترسی به بازی های انحصاری است. در اکانت های پریمیوم و اکسترا می توانید به پلتفرم های گیم حرفه ای و انحصاری دسترسی داشته باشید. اما در اکانت اسنشیال این قابلیت ها را در اختیار نخواهید داشت.
  • هزینه های خرید هر یک از این اکانت ها به نسبت قابلیت های موجود در هر یک مشخص می شود. در این میان هزینه اکانت اسنشیال کمتر از سایر اکانت ها است و هزینه خرید اکانت های پرمیمیوم بیشتر خواهد بود.
  • با وجود قابلیت های مضاعفی که با خرید نسخه های پرمیوم پلی استیشن به دست می آورید، غیر رایگان بودن بازی های آنلاین موجود در این پلتفرم یکی از مهمترین محدودیت این اکانت ها به شمار می رود و هزینه های اضافی برای برخی کاربران به وجود می آورد.

اگر در رابطه با آموزش خرید پلی استیشن پلاس سوالی دارید میتوانید از این راهنما استفاده نمایید.

در میان انواع اشتراک‏ های پلی استیشن پلاس بهترین انتخاب کدام است؟

بستگی داره که چه نیازهایی دارید! اگر شما به دنبال محتوای اضافی برای بازی‌ها و قابلیت‌های آنلاین بازی کردن هستید، اکسترا عالیه! اگر به دنبال دسترسی به کتابخانه‌ای بزرگتر از بازی‌ها و تخفیف‌های ویژه برای خرید بازی‌ها هستید، پرمیوم گزینه‌ی خوبیه! اگر عاشق بازی کردن و داشتن تعداد زیادی بازی هستید و می‌خواهید همه مزایای این دو بسته را داشته باشید، پرمیوم بهترین انتخابه! اما اگر در مورد بهترین بازی های پلاس پرمیوم به اطلاعات بیشتری نیاز دارید، به مقاله دیگر اکسل در این رابطه سر بزنید.

جمع بندی

در این قسمت در خصوص انواع پلی استیشن پلاس و اکانت های مرتبط با آن اطلاعاتی را بررسی کردیم. هر یک از اکانت های موجود در این پلتفرم با قابلیت های ویژه ای ارائه می شوند و رضایت کاربران را جلب می کنند. شما می توانید بر اساس میزان بودجه خود هر یک از این اشتراک ها را خریداری کنید. پیشنهاد ما به گیمرهای تازه وارد، خرید اشتراک اکسترا است که با هزینه های متوسط و ارائه بهترین قابلیت ها طراحی شده است. شما می توانید انواع پلی استیشن پلاس را در نسخه های پیشرفته تر برای دسترسی به بازی های کلاسیک، انحصاری و... خریداری کنید.